Сучасні освітні тенденції та технології підготовки інженерів з обробки матеріалів для Індустрії 4.0.

Автор(и)

  • Sergey Podlesny Донбаська державна машинобудівна академія (ДДМА), м. Краматорськ https://orcid.org/0000-0001-8271-4004

DOI:

https://doi.org/10.37142/2076-2151/2023-1(52)216

Ключові слова:

підготовка інженерів з обробки матеріалів, освітні технології, Індустрія 4.0, проектне навчання, міждисциплінарна навчальна програма, віртуальна та доповнена реальність, штучний інтелект, цифровізація.

Анотація

Подлєсний С. В. Сучасні освітні тенденції та технології підготовки інженерів з обробки матеріалів для Індустрії 4.0.

Четверта промислова революція, також відома як Індустрія 4.0, трансформує обробну промисловість та створює попит на висококваліфікованих інженерів-технологів. Щоб задовольнити цей попит, освітні установи повинні адаптуватися до мінливих потреб економіки та забезпечити навчання, яке готує студентів до викликів Індустрії 4.0. У цій статті розглянуто сучасні освітні тренди та технології підготовки інженерів із обробки матеріалів для Індустрії 4.0. Однією з тенденцій у сучасній освіті є прийняття міждисциплінарних навчальних програм. Міждисциплінарні навчальні програми також готують інженерів з обробки матеріалів для роботи у крос-функціональних командах. Проектне навчання - це підхід до освіти, при якому особлива увага приділяється навчанню за допомогою проектів, а не традиційних лекцій, це еективний спосіб підготовки інженерів з обробки матеріалів для Індустрії 4.0, оскільки він дозволяє студентам застосовувати свої знання та навички для вирішення реальних проблем. Технології віртуальної та доповненої реальності стають все популярнішими в освіті. Ці технології забезпечують іммерсивне навчання. Штучний інтелект – ще одна технологія, яка трансформує обробну промисловість. Інженери з обробки матеріалів повинні мати базове уявлення про штучний інтелект, щоб ефективно працювати в Індустрії 4.0. Освітні установи можуть включити штучний інтелект у свої навчальні програми, викладаючи курси з машинного навчання, аналізу даних та робототехніки. Навчальні заклади повинні встановити і підтримувати партнерські відносини з промисловістю, щоб надати студентам практичний досвід та познайомитись із реальними виробничими процесами. Освітні установи повинні адаптуватися до мінливих вимог виробництва та забезпечувати навчання, яке готує студентів до майбутньої роботи.

Біографія автора

Sergey Podlesny, Донбаська державна машинобудівна академія (ДДМА), м. Краматорськ

 канд. техн. наук, доц. ДДМА

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-05

Як цитувати

Podlesny, S. (2023). Сучасні освітні тенденції та технології підготовки інженерів з обробки матеріалів для Індустрії 4.0. Обробка матеріалів тиском, (1(52), 216–227. https://doi.org/10.37142/2076-2151/2023-1(52)216

Номер

Розділ

РОЗДІЛ IV ОБЛАДНАННЯ І ОСНАЩЕННЯ ОБРОБКИ ТИСКОМ