Сучасні освітні тенденції та технології підготовки інженерів з обробки матеріалів для Індустрії 4.0.
DOI:
https://doi.org/10.37142/2076-2151/2023-1(52)216Ключові слова:
підготовка інженерів з обробки матеріалів, освітні технології, Індустрія 4.0, проектне навчання, міждисциплінарна навчальна програма, віртуальна та доповнена реальність, штучний інтелект, цифровізація.Анотація
Подлєсний С. В. Сучасні освітні тенденції та технології підготовки інженерів з обробки матеріалів для Індустрії 4.0.
Четверта промислова революція, також відома як Індустрія 4.0, трансформує обробну промисловість та створює попит на висококваліфікованих інженерів-технологів. Щоб задовольнити цей попит, освітні установи повинні адаптуватися до мінливих потреб економіки та забезпечити навчання, яке готує студентів до викликів Індустрії 4.0. У цій статті розглянуто сучасні освітні тренди та технології підготовки інженерів із обробки матеріалів для Індустрії 4.0. Однією з тенденцій у сучасній освіті є прийняття міждисциплінарних навчальних програм. Міждисциплінарні навчальні програми також готують інженерів з обробки матеріалів для роботи у крос-функціональних командах. Проектне навчання - це підхід до освіти, при якому особлива увага приділяється навчанню за допомогою проектів, а не традиційних лекцій, це еективний спосіб підготовки інженерів з обробки матеріалів для Індустрії 4.0, оскільки він дозволяє студентам застосовувати свої знання та навички для вирішення реальних проблем. Технології віртуальної та доповненої реальності стають все популярнішими в освіті. Ці технології забезпечують іммерсивне навчання. Штучний інтелект – ще одна технологія, яка трансформує обробну промисловість. Інженери з обробки матеріалів повинні мати базове уявлення про штучний інтелект, щоб ефективно працювати в Індустрії 4.0. Освітні установи можуть включити штучний інтелект у свої навчальні програми, викладаючи курси з машинного навчання, аналізу даних та робототехніки. Навчальні заклади повинні встановити і підтримувати партнерські відносини з промисловістю, щоб надати студентам практичний досвід та познайомитись із реальними виробничими процесами. Освітні установи повинні адаптуватися до мінливих вимог виробництва та забезпечувати навчання, яке готує студентів до майбутньої роботи.