Сучасні освітні тенденції та технології підготовки інженерів з обробки матеріалів для Індустрії 4.0.
Анотація
Подлєсний С. В. Сучасні освітні тенденції та технології підготовки інженерів з обробки матеріалів для Індустрії 4.0.
Четверта промислова революція, також відома як Індустрія 4.0, трансформує обробну промисловість та створює попит на висококваліфікованих інженерів-технологів. Щоб задовольнити цей попит, освітні установи повинні адаптуватися до мінливих потреб економіки та забезпечити навчання, яке готує студентів до викликів Індустрії 4.0. У цій статті розглянуто сучасні освітні тренди та технології підготовки інженерів із обробки матеріалів для Індустрії 4.0. Однією з тенденцій у сучасній освіті є прийняття міждисциплінарних навчальних програм. Міждисциплінарні навчальні програми також готують інженерів з обробки матеріалів для роботи у крос-функціональних командах. Проектне навчання - це підхід до освіти, при якому особлива увага приділяється навчанню за допомогою проектів, а не традиційних лекцій, це еективний спосіб підготовки інженерів з обробки матеріалів для Індустрії 4.0, оскільки він дозволяє студентам застосовувати свої знання та навички для вирішення реальних проблем. Технології віртуальної та доповненої реальності стають все популярнішими в освіті. Ці технології забезпечують іммерсивне навчання. Штучний інтелект – ще одна технологія, яка трансформує обробну промисловість. Інженери з обробки матеріалів повинні мати базове уявлення про штучний інтелект, щоб ефективно працювати в Індустрії 4.0. Освітні установи можуть включити штучний інтелект у свої навчальні програми, викладаючи курси з машинного навчання, аналізу даних та робототехніки. Навчальні заклади повинні встановити і підтримувати партнерські відносини з промисловістю, щоб надати студентам практичний досвід та познайомитись із реальними виробничими процесами. Освітні установи повинні адаптуватися до мінливих вимог виробництва та забезпечувати навчання, яке готує студентів до майбутньої роботи.
Посилання
Bertha Leticia Treviño-Elizondoa and Heriberto García-Reyesa. What does Industry 4.0 mean to Industrial Engineering Education? Procedia Computer Science 217 (2023) 876–885.
Pranckutė, Raminta. (2021) “Web of Science (WoS) and Scopus: The Titans of Bibliographic Information in Today’s Academic World.” Publications 9 (1): 12.
Hernandez-de-Menendez, Marcela, Ruben Morales-Menendez, Carlos A. Escobar, and Megan McGovern. (2020) “Competencies for Industry 4.0.” International Journal on Interactive Design and Manufacturing (IJIDeM) 14 (4): 1511–1524.
Himmetoglu, Beyza, Damla Aydug, and Coskun Bayrak. (2020) “Education 4.0: Defining the teacher, the student, and the school manager aspects of the revolution.” Turkish Online Journal of Distance Education 21 (Special Issue-IODL): 12–28.
Massachusetts Institute of Technology (MIT). (2022) “Professional Certificate Program in Industry 4.0.” MIT Professional Education. Accessed: Jan. 16, 2022. [Online]. Available: https://professional.mit.edu/programs/certificate-programs/professional-certificate-programindustry-40
National University of Singapore (NUS). (2022) “MSc in Industry 4.0.” NUS School of Continuing and Lifelong Education. Accessed: Jan. 16, 2022. [Online]. Available: https://scale.nus.edu.sg/programmes/graduate/msc-in-industry-4.0 [27] Universidad Carlos Ill de Madrid (uc3m). (2022) “MASTER IN CONNECTED INDUSTRY 4.0.” Universidad Carlos Ill de Madrid (uc3m) MASTERS. Accessed: Jan. 16, 2022. [Online]. Available: https://www.uc3m.es/master/connected-industry-4.0#home
I. Neaga Applying INDUSTRY 4.0 and EDUCATION 4.0 to engineering education. Proceedings 2019 Canadian Engineering Education Association (CEEA-ACEG19) Conference. Proceedings 2019 Canadian Engineering Education Association (CEEA-ACEG19) Conference CEEA19; Paper 001University of Ottawa; June 9 – 12, 2019
K. Vikas, E. Banu Y. Engineering education towards industry 4.0. 10th Annual International Conference on Industrial Engineering and Operations Management (IEOM). Mar. 2020. http://ieomsociety.org/ieom2020/proceedings/